Den här webbplatsen har begränsat stöd för din webbläsare. Vi rekommenderar att du byter till Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

Använd rabattkoden WELCOME för att få 10% på din nya order

DIN VARUKORG 0

Begränsat meddelande

Para produkter
Är det en present?
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
Delsumma Gratis
Visa varukorg
Frakt, moms och rabattkoder beräknas vid kassan

Returer

Från den tidpunkt du har mottagit varan har du 14 dagars ångerrätt om du inte är nöjd med köpet. Ångerrätten kan åberopas oavsett skäl. För att kunna returnera varorna måste de vara i obruten originalförpackning (bruten paketering på våra kuddfodrala accepteras dock) och i oförändrat skick. Kontakta vår kundtjänst om du vill returnera ditt köp så får du en retursedel.


För returer inom Sverige debiterar vi en returfraktkostnad på 80 SEK vid återbetalningen. För internationella returer gäller samma regler med enda skillnaden att kostnaden som dras från återbetalningen är den samma som kostnaden för originalfrakten.


För ordrar som inte hämtas ut hos postombudet debiteras 80 SEK för returfrakten inom Sverige. För internationella ordrar debiteras en kostnad motsvarande originalfraktkostnaden.

OBS! Vi har ej öppet köp, bytes eller returrätt på klippt metervara, posters och custom made tapet som Firebird och Betty Pretty.

Frakt

Standardfrakt inom Sverige kostar 80 kr. Vi använder tjänsten DHL och DHL Express och paketen hamnar hos närmsta ombud.


Vi skickar normalt varorna inom 1-4 arbetsdagar från beställning. Kring högtider, semester och kampanjer kan leveranstiden bli längre.
Frakttiden varierar lite från land till land.


När de beställda varorna har lämnat vårt lager får du besked om detta via sms eller email. Ytterligare ett meddelande skickas till kund när de beställda varorna finns att hämta ut hos ett postombud eller att det är dags att välja tid för hemleverans. Vanligtvis tar det 1-2 arbetsdagar för varorna att landa hos postombudet efter att de lämnat vårt lager.

SKADOR PÅ PAKET

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.

LEVERANS

Vi gör vårt yttersta för snabba leveranser om varan finns i lager. Räkna med 2-5 arbetsdagar. Om vårt lagersaldo inte stämmer och varan är slut kommer du få ett mail av oss.

Tapetprover skickas med vanlig post till postlådan.

Om du anger fel leveransadress som leder till att vi får tillbaka försändelsen 
så tillkommer en extra avgift på 75 kr för frakt och extra administration.

KUNDSERVICE

Om du har några frågor, något har blivit fel i leveransen eller av någon annan anledning önskar nå vår kundtjänst finns vi tillgängliga för dig:

Mail: hello@studiolisabengtsson.se
besvaras vardagar inom 48 timmar.

Skatter & Importtullar

För internationella kunder utanför EU kan ytterligare importtullar, skatter och avgifter adderas av destinationslandet. Sådana extrakostnader betalas av köparen. Vänligen kontrollera med ditt lands tullkontor för att få reda på vad som gäller för din beställning.